SPM is around the corner. But I did nothing but playing around. My mind is somewhere at Arau. Can't help it! Recently the school just gave us new schedule. They call it jadual anjal. Urgh I just hate it so much. Bayangkan, waktu jadual biasa, nak menghadap muke Pn Ng 2period pun dah tak sanggup, ni kan 3period? Kalau Chemistry tak kesah sangat 'cause Pn Puteh know exactly how to make us cheers. But Physics? Bloodyhell, kalau ada peluang ingat nak bawak bantal dengan selimut. Boleh berkampung kat belakang lab kan. Seriously, you guys should see the way she teach us. Tengah ajar tetibe die gelak. And the geeks people infront of the lab pun gelak. Tatau lah ape yang lawak. Hanya kami budak-budak 'gempak' je tak gelak. Need to know details bout our teacher? Ask Adila. I've been following her blog since months ago. Die taulah macam mana nak describe our form teacher. I mean nahh she kinda old-fashioned person. Quite nice tapi mulut power lah jugak -.-
Ok back to my life. Yesterday was a blast! Semalam ada Hari Koperasi kat sekolah. Theme die carboot sale. You can bring old things yang you tak gune, and sell it at low price. So I brought over my novels. Ada dalam 30 buah. Tak sempat susun lagi cikgu-cikgu dah kepung! :) Kesimpulannya semua habis laku, alhamdulillah. Cikgu Aziah siap beli 5 buah sekaligus :D
*Phone jatuh kat The Curve tadi. Slide jadi longgar. Sape tau mana nak baiki murah-murah tolong bagitau yee :( Btw, I just complete my Twilight collection. Dah beli buku yang ke-4, Breaking Dawn *wink-wink ehe. Can't wait to read it! I get more satisfaction by reading the books than watch the movies.

0 comments:
Post a Comment