So hari ni boleh dikatakan hari yang agak penting, ada perlantikan Pengawas Pusat Sumber. Well, I must say that I'm impressed tengok dieorang punya susunan semua. Lagi cun lagi hot dari pengawas sekolah, trust me. Cara die orang jalan, semua ya ampun sangat kemas. And hari ni dapat peluang menggedik tengah perhimpunan, tangkap gambar. Nervous gile, but thanks to God, I've done my job. Taktau lah ape hasilnya.
Tau tak? Hari ni si Weng Yeang dapat bear yang besar punyaa dari Weng Foong! Alolo sweet gile, sampai budak-budak kelas laen singgah kelas kiteorang sebab nak tengok bear tu. Kalau kutip duet tadi, sekali tengok RM1, mesti dah ada dekat RM50! Hahaha. Lepas tu I bagi gift kat F, and I got a gift as well. Woww sweet gile (': Benda tu comelcomelcomel.
Habis belajar Sejarah tadi, 1 kelas ramai-ramai bahan GMM. It was hilarious! Siap lukis-lukis depan white board gune marker Puan Fauziah. Cikgu pun gelak :D And, congratulations to pasangan pengantin baru, N and A. May your relationship went smooth. Elina, you nampak cute gile tadi bile kena ambush dengan Mamak tadi. Haha, happy birthday El. Nahhh you're getting older but still, cute (: Happy Birthday to Fakhri Iqbal as well.
Sadness part? Nahh, it's my secret babyy. Oh I miss my Kikyn, hope to see you soon. Note that no one can replace your place. Even now we're both have our own new BFF, tapi tak sama macam you. I'm so lucky to have you, Nik, Jasmine, Mimy, Nanie, Ziema, Haleeza, Zue, Nuri and etc.
Sadness part? Nahh, it's my secret babyy. Oh I miss my Kikyn, hope to see you soon. Note that no one can replace your place. Even now we're both have our own new BFF, tapi tak sama macam you. I'm so lucky to have you, Nik, Jasmine, Mimy, Nanie, Ziema, Haleeza, Zue, Nuri and etc.
P/S; Takod memikirkan hari esok, cikgu please gimme another chance. HAHA.

0 comments:
Post a Comment