Sunday, March 21, 2010

Justin Bieber

Sape minat JB? Bukan Jonas Brothers yee (tapi JB tu pun I suke gile ;p) Sebut je pasal JB mesti semua cakap 'Alah comel nye die kan?' Haha ni ayat Haleeza, asyik-asyik JB. Tapi nak buat macam mana kan, tak boleh salahkan Haleeza, dah memang JB tu comel gile, awww <3 Hehe. Sudah lah muke comel macam budak Pipi Labuh, suare pun sedap. Kebanyakan lagu die I suke especially Baby, Love Me and Favourite Girl.
Tapi ada orang kan, tak suke JB, kate die lembik lah, harap muke macam baby lah. Eleeh biar lah muke die comel. Jap lagi nak pergi pos poster JB kat Fizah & Dina, haha biar die kenal sikit JB, boleh tak? ;p Hahah. Adilla pun suke gile dengar lagu JB, terutama Baby, kalau dengar je mulut die mesti ternganga, kagum yang amat kot? Haha. Tapi penangan JB kat Adilla tak hebat sangat macam Adam and Stacy -_-' Sekali video Menggegar Dunia keluar kat tv, amik kau dengan rambut-rambut Adilla pusing :D Lawak gilee, rugi tak tengok.
Back to JB, hari tu tengah tengok Youtube bile jumpa video tentang 3 years old child crying over JB. Terharu nyaa, budak kecik pun pandai minat JB. Kalau tak percaya pergi tengok sendiri ; http://www.youtube.com/watch?v=dTCm8tdHkfI - P/s ; Budak comel tu tak dapat tandingi BPL haha :D
I always knew you were the best
The coolest girl I know
Prettier than all the rest
The star of the show
So many times I wish you'd be the one for me
I never knew you'd be like this, girl,
What did ya do to me
You're who I'm thinking of
Girl, you ain't my runner up
And no matter what you're always number one <3

0 comments: