Saturday, March 13, 2010

I'm glad its holidays

Shopping is my passion! I love shopping as I can easily breathe thousand or maybe millions times a day. Haha. Semalam I pergi Sunway, it was a worst journey ever to Sunway sebab that time lah I rase pening sebagainya. Blame my abah! Dia lah gatal bawak kereta pusing jalan dalam, nak pergi workshop. At last, Sally, Adilla and I tertidur. Haha. Hari ni macam best dapat shopping kat Voir Exchange. I bought a pair of outfit, jeans and T-shirt. Weehh, seluar kat Voir hebatt, saiz S wehh :D HAHA. Straight cut - paling cool (ayat nik). Tengok je ada sale masing-masing shopping sakan terutama my mum. Adilla je tak beli pape, tape baju awak kan banyak. Ohh yaa, tujuan pergi Sunway sebenarnya sebab my mum nak beli her own pc as she doesn't want to share and arguing with Sally all the time. Tengok saya budak baek, seminggu tak jumpa pc pun tape tak kesah ;p Tapi yang menjadi kemusykilan apabila abah bayar pc umi, mana acii :(
Lepas tu I dengan Sally survey phone kat area-area situ. Argh ada handphone Hello Kitty jenama Sony. Sumpah lawa, harga rm599. Murah gile lah tu. Tapi ada handphone LG yang lebih menambat hati. Cuma abah cakap LG ramai tak pakai, tak tau bagus ke takk. Ok then I nak cari phone Nokia pink - new one! Hadiah hari jadi tahun ni nak handphone, lagi ((: Haha. Phone 012 dah buat hal jadi ngokngek. Apehal tahh, sedih je.
Jumpa budak Pipi Labuh, nama Fadhlun Syafiqah. Nanti I download gambar dia, sekarang pc buat hal. 
BIG SHOUT OUT TO MADU TERSAYANG, ADLEEN JASMINE, ALLAH SELAMATKAN KAMUx2, ALLAH SELAMATKAN MADU COMEL, ALLAH SELAMATKAN KAMU. Dah tua!
15 March 2010 - Madu sayang, may God bless you. I hope that you'll always be my madu, and we'll never ber-carai. Haha. Te amo Adleen Jasmine <3 Kim Bum sends his regards, you wish ;p

0 comments: